Bissingar?

Jag tror minsan det är på väg upp tänder i Mios lilla mun. Han har svårt att somna och vaknar titt som tätt på natten. Händerna i munnen hel tiden. Han liksom gnuggar och bitet på dom. Och allt detta dreggel, vi har pölar där han varit. Lilla snutte! Gnällig e han också. Fått smörj tandköttet med Alvedon.

Kanske dyker de upp små bissingar i munnen snart? Är inte säker, men de verkar nästan så. Men inget som sybs än. Jag tycker de borde vänta lite till! Han är ju inte ens 3 månader.. Mammas hjärta <3


Kommentarer
Postat av: melissam

Mio fick sina 2 första vid 3mån hehe,, ingen skoj period,, höll väl på i ca 2v=(, Finns en bedövnings salva mot blåsor på apoteket man kan ta med,, kommer inte ihåg va den hette nåt på a,, den funka kanon på Mio=)..

2012-03-29 @ 20:43:05
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: malin

Ah gu vad de går undan, nu tittar jag på kort från födseln och det är knappt samma bebis! Jamie ser så förändrad ut! Åh nej inte tänder redan! Nu går det undan, ja det är inga främlingar som säger oj vilken liten längre, tänk att den tiden redan är förbi;(



Ah det är jätte skönt speciellt för att jag så gärna vill sluta amma pga av min akne. Jag hade ingen aning om hur ont akne skulle göra och vilket jobb med alla krämmer är så trött på skiten. Jag fick mina hudproblem rätt tidigt av graviditeten så därför slutar jag amma annars gick ju den galet bra. Men vet verklifgen vad du menar! Man blir sjukt låst, för Jamie gråter bara om han är hungrig så vågade aldrig lämna honom jag heller. Men Mio tar napp va? Då tycker jag att de kanske inte skulle vara så svårt med flaska? ;S hmm

Men hur ofta äter han och gör han det på bestämda tider typ?

2012-03-29 @ 22:00:40
URL: http://malinlidgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0