En helg full av aktiviteter

Helgen har varit fullspäckad. Fredagen började tidigt, redan kl 05.30 ville Mio slå upp sina stora blå.
Dagen spenderades ute i skokloster hela dagen, där fick Mio även bada lite.
 och på eftermiddagen gick vi upp till centrum och åt middag.
 
Kvällen fortsatte hemma hos min syster där vi spelade poker (helt fast, så roligt) Men vi spelade om ingenting. Vill inte riskera att spela bort pengar. På lördagen vaknade jag av frukost på sänge av mina älsklingar ♥
Sen vart det en titt i Jakobsbergs centrum på morgonen, och sedan 1års kalas hemma hos syster Emilia som fyllde år ♥
Även kvällen spenderades där och vi sov kvar. Skönt att slippa väcka Mio när han somnat.
 
Upp tidigt på söndags morgonen för att gå på Johannas babyshower. Jess hade bakat massa goda cupcackes och gjort en massa annat smarrigt. På kvällen var jag trött och somnade redan kl 20.
 
Skööööönt. Fick sovmorgon idag också.
 
Mio badar med pappa
 
 
Leo och Emilia
 
 
Babyshower
 
 
Min fina kille
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gud va fina kläder den lille har på sig! Vart hittar du allt. Jag bor i en håla & letar ihjäl mig jämt efter fina klder men allt är bara "polarn & pyet´igt" haha

2012-07-30 @ 23:26:34
URL: http://angeliitaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0