Välkommen 2012!

Då har vi inlett det nya året. Som för oss säkert blir de bästa då vi vilken dag som helst ska få möta våran son för första gången ♥ Det nya året firade vi hemma hos vänner i Bålsta, och det var utan tvekan den absolut bästa nyårsafton någonsinn. Vi hade så kul!


På bebisfronten? Nej, de händer inte mkt. har haft som mensvärk i 2 dagar och igår trodde ja verkligen att de var på gång. Vet inte varför men jag kände mig säker på att de skulle hända nått. De gjorde de inte och jag är idag besviknare än någonsin. Jag känner mig så ledsen och rädd. Övertiden gör mig rädd på något sätt.
BF+5 idag. När kommer du lilla hjärtat? Ja känner mig slut och orkar inte vara gravid längre. ska städa som en galning här hemma idag och hoppas på att någonting händer...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0