Måndag

Idag har vi varit och hälsat på mitt jobb. Mio charmade såklart alla mammas kollegor :) Min charmör!
Sen åkte vi till jakan och handlade lite kläder till lillen, han växer ju så de knakar. Så 4 par byxor och 3 par bodys fick följa med oss hem. Och en mössa :) På kvällen kom min lillasyster Felicia hit och gosade med Mio medans jag lagade mat. Danni jobbade sent så han kom hem kl halv nio.

Fisen har nyss somnat så vi ska väl också krypa ner i sängen strax :)


Mammas charmtroll ♥



Mio hos moster ♥


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.



Åh, va fin kommentar du lämnade.. Tack så jätte mycket, känns som varenda kommentar utav detta slag är som en STOR pepp!! :) Snart kommer lillasyster, mamma måste vänta ut. Men hon får sluta bråka & göra mig orolig. De här med den stora blödningen är nog bland de värsta jag någonsin upplevt! Huja.



Massa Kramar, hoppas ni får en fin helg <3

2012-02-18 @ 10:09:56
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0