Måndag igen

Dessa 4 dagar som Danni var ledig gick otroligt fort. Nu kommer han jobba 2 helger i rad. Det är så tråkigt när han jobbar. Helgerna är ju till för familjen. Men tyvärr så har han inte så mkt val när han arbetar i butik. Sånt är livet helt enkelt.

Mio är 4 veckor.
Han sover inte så jätte bra på nätterna. Han vaknar upp och är som orolig och ligger och låter i sömnen när han väl har somnat. Lilla prinsen. Nu sover han iaf och jag passar på att skriva lite.

Idag har vi inga planer. Vi skulle träffat Mickis och Lova men de var förkylda. Så då tänkte vi träffa min syster med barn, men de är också förkylda så vi stannar nog hemma idag. En liten promenad kanske vi hinner med iaf :)

Igår badade Mio med pappa. Sen bajsade han i badkaret, och då blir man såhär glad.
Mammas hjärta. Jag är så glad att de var just du som låg inne i min mage. Jag älskar dig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0