Gosa gosa

Har lite svårt att komma till datorn om dagarna då Mio bara vill vara uppe hos mig. helst på bröstet. Inget annat duger (förutom pappa, men han jobbar) så att ingenting annat än gos hinns med här hemma om dagarna.



Men nuni. Så har hjärtat somnat i mamma och pappas säng och sover så gott. Men ja måste erkänna att jag saknar att inte ha honom hos mig. Men han vaknar nog snart, och hans pappa kommer hem. Lycka! ♥

Här är han just nu min fina gosis:



Å nu hör jag honom gny. såklart. Men ja han dricka en kopp kaffe iaf! :)


Kommentarer
Postat av: melissam

oj va jag känner igen de där haha.. Mio va som ett klädesplagg de första månaderna haha han va i min famn JÄMT,, haha,, Men så är de ju med första barnet man vill inte släppa dem haha,,



De är ju så gossigt med!! Kommer bli annorlunda med fröken i magen nu,,både =) och =(... Barn nr 1 kommer ju alltid vara speciellt=)

2012-02-01 @ 18:05:17
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0