Föralltid ♥

Det var en tuff resa för oss innan Mio äntligen kom till världen och slog upp sina stora blå ♥
Men efter ett x antal timmar av krystande och en helt slut mamma (pappa också såklart) kom han äntligen upp på mitt bröst. Vackrare hade vi aldrig sett. Vi kunde inte slita blickarna ifrån honom. Var han verkligen våran son? Som vi tillammans hade skapat? Ja, det var han. Lyckan var total! Tårarna rann ner från mina kinder. Jag var världens stoltaste kvinna.
När vi beundrat vårat lilla underverk en stund tar Danni fram en ask med ringar i. Han går ner på knä och håller samtidigt om mig och vårat mirakel och ställer frågan - "vill du gifta dig med mig?" Den stunden.. Jag finner inga ord. Inga ord kan beskriva min lycka! Jag hade nyss blivit mamma till världens vackraste och mest underbara lilla kille. Samtidigt som mannen i mitt liv friar till mig och bara öser komplimanger och vackra ord över mig. Nu sprutade tårarna och jag bara skakade. Drömmer jag? Det var så vackert. Han valde ett perfekt tillfälle. Det kunde inte blivit bättre. Han är perfekt!

Jag kan nu stolt uttala mig som mamma, och Daniels fästmö! Snart även som fru. :)

Jag är så glad att jag har er mina fina killar. Det finns ingenting som är bättre än er och jag skulle inte byta ut mitt liv mot någon annans i hela världen. Jag älskar er till månen och tillbaka. Jag är så otroligt tacksam för att jag får dela mitt liv mer er.. Mina hjältar!

Denna dagen kommer förbli den bästa i mitt liv ♥





(väldigt svårt att få ner en sån mäktig upplevelse i text)


Kommentarer
Postat av: Sanna - Mamma till Isabella

Men åh vilket fantastiskt tillfälle att fria på. :) Gud vad romantiskt! Vet inte om jag grattat till förlovningen, så jag säger grattis nu. :)



Fina ni är!

2012-02-14 @ 08:58:38
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0