Promenader

_____________________________________________________

Igår
vart den en powerwalk på förmiddagen.

:6 km på 60min. (powerwalk)
_____________________________________________________________
Idag

Förmiddag :6 km 50min (powerwalk)

Eftermiddagen: 2,6km 20 min (joggning och lite pw)
______________________________________________________________

 inte så mkt för världen, men de är bättre än inget. snart hoppas jag på att kunna springa hela vägen utan att ta pauser med att powerwalka. Sen vill ja ju såklart springa mycket längre.


Detta inlägg är egentligen för mig själv, så att jag kan ha något att jämföra med.

image description

heja heja!


Kommentarer
Postat av: Sanna - Mamma till Isabella

Duktiga du! :)

2012-04-17 @ 16:35:58
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0