Onsdag

Hej igen!
Idag jobbade ja mellan 7-11, så jag var hemma ganska tidigt idag så tvätt och städ har varit en del av min dag idag. Känns som de är det enda man gör? hehe. När Danni kom hem hade han med sig en bukett med blommor till mig. Han vet minnsan hur man uppvaktar en gravid kvinna, min fina älskling. Finns ingen bättre än dig ♥ Imorgon är Hans lediga dag och jag slutar kl 11 igen, så de blir en tripp in till stora staden. Vi ska äta på resturang, kika på bebis saker och kanske gå på bio :) Får se hur mycket jag orkar gå omkring. Om en stund blir det sängen så att man orkar med morgondagen.




Nu ligger ja och bebis och kikar på idol, liten dansar i mammas mage och jag älskar det! Våran älskling, du är så efterlängtad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0