Höst kläder?

Jag har ett stort problem just nu. Vad ska man ha på sig när man går ut? Inte en enda jacka går att stänga, och de går ej att ha något jätte tjockt under då de blir för tight vid armarna? Brukar ha en kofta sen skinjacka och en stor halsduk, men det räcker inte alltid. Jag fryser, och de finns ju inget värre? Burr!! Så det här med vad man ska ha på sig är riktigt bökigt enligt mig. Och vad ska man ha i vinter? När man är höggravid och det är 10- grader ute? Hmm.. Känns så onödigt att köpa en ny jacka som man bara ska använda i någon månad?

Hur klär ni er mina gravida vänner? Tips är mer än vällkommna! :)

Gravid mage jeansjacka

Ungefär så här känner jag mig. hehe.


Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh! Angående jacka så hade jag världens problem! Vill inte helelr köpa någon dyr jacka bara för att ha ett tag, men jag vill ändå ha en snygg höst/vinter jacka. Mammakläderna & deras jackor är ju typ det fulaste som finns, man vill ju gärna inte gå omkring som ett vandrande tält bara för att man är gravid! Jag hittade i alla fall en sjukt snygg höst jacka/parkas som är varm och kan användas i början på vintern för 599:- på H&M online. Den heter "svart/militärgrön parkas" - värt att kolla in om du fortfarande inte hittat någon :)



Hoppas det går bra med försäkringskassan. Fråga om du undrar över något, har inte gjort annat än att läsa på om sjukskrivningar det senaste två månaderna :)

2011-09-27 @ 13:52:49
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0