Godmorgon!

Godmorgon.
Idag var vädret mindre kul. Jag vaknade för en liten stund sen, av världens sendrag i benet. Jag får det ganska ofta nu och de är jätte jobbigt. Någon som känner igen sig? Idag jobbar jag 16-20, så en rejäl sovmorgon fick jag. Måste skicka in mina intyg från läkaren till försäkringskassan det får jag absolut inte glömma! Hoppas dom godkänner på en gång så att de slipper bli massa strul där, usch.. de orkar jag inte :( Men vi får se.
Ska ta tag i detta nu, tänkte cykla till konsum och handla kuvert och frimärke nu.
Vi hörs om en stund igen.


Kommentarer
Postat av: Fröken E

Visst känner man igen sig :) Själv har jag haft kramper i vaderna ofta ända rån vecka 15.

Kul att hitta någon som ska ha bebis i samma tid som oss :)

2011-09-26 @ 13:27:08
URL: http://frokense.blogspot.com/
Postat av: Bodil

Auoch, sendrag fick jag ofta i benen när jag var gravid. Och det gör ONT!! Ett tips är att pressa ner hälen när det händer, då släpper det oftast.

2011-09-26 @ 13:39:58
URL: http://odilasfina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0