Älskade fredag!

Å så var det äntligen fredag igen, veckan har gått fort tycker jag. Igår var jag och Danni som sagt inne i stan i hopp om att finna en jacka. det vart ingen jacka för mig, jag hittade ingen som jag gillade. Det enda som inhandlades vart två par bebisplagg.. man får aldrig för mycket av det! Istället hittade Danni en. Jätte snygg jacka från Zarah.

 Det vart månda pauser med mat, fika och dricka. (Att springa runt på stan gravid gör jag nog inte om igen) Var 15minut var det dags att söka upp toalett, och vila benen. Jag var så slut när jag kom hem att jag grät.. Någon annan som är sådär otroligt känslig?


mitt hjärta på moda café



Vädret var underbart! Det var så varmt och härligt, då behövdes inte någon jacka.. hehe


Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh - jag är exakt likadan när jag är på stan. Måste alltid ha en toalett i närheten & vila emellan varje affär. Känner mig som gamla Greta 90 bast :P

2011-09-30 @ 18:26:50
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0