Vila

Igår kväll vart ännu ett besök på förlossningen, denna gång hade ja ännu ondare än innan. Jag trodde jag skulle svimma av den fruktansväda smärta ja hade. Jag kunde varken sitta, stå ligga eller någonting. ja bara skrek och grät. FY! 2 kvällar i rad har ja fått smärtan. Jag lovar, en människa kan inte ha ondare. Det är så fruktansvärt.

Fick iaf starka tabletter till slut och sen åka hem och vila. Är hemma nu. Om jag får så där ont igen måste jag läggas in. Det vill jag verkligen inte, men då kanske smärtan försvinner iaf. Har ständig värk men den där hemska får inte slå till igen!!

Mitt urinbäcken är så pass utvidgat att urinen fastnar, de kommer liksom inte ut. Plus att njurarna är svullna och kan finnas stenar  i dom. Detta förklarar iaf min ständiga ryggvärk.

Men som sagt, detta är ingenting som bebisen mår dåligt av, förutom när jag är stressad är han stressad såklart. Min lilla älskling! Jag blir så ledsen när ja tänker på att han blir orolig när ja har så ont. Men allt med liten såg så bra ut och för mig är det de som är huvudsaken :) ♥



Det är tur att jag har dig, du är alltid världens bästa stöd för oss. Världens finaste sambo och pappa! Inga ord kan förklara hur mycket jag älskar dig, och hur glad jag är för att du är min. ♥



Är iaf sjukskriven i 2 veckor heltid. Får se hur de blir efter det, jag kanske måste fortsätta att vila eftersom detta inte går att göra någonting åt.. Det visar sig.

Nu ska jag lägga mig och vila, är så rädd. Hoppas inte den där hemska smärtan kommer igen.


Kommentarer
Postat av: Nadia

Stackare =( Skickar en bamse styrke kram till dig!

2011-10-07 @ 14:20:21
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0