V 29

Var hos barnmorskan idag och lyssnade på litens hjärtljud. Men de var lika svårt som vanligt då han är världens vildaste bebis. Men hjärtljudet låg iaf på: 152 och bebis växer fint. Jag mår också lite bättre idag men känner mig fortfarande helt utmattad och trött. Bm tycker inte jag ska jobba något mer. Vi får se vad läkaren säger på danderyd på torsdag. Ska iaf tillbaka till mvc läkaren nästa torsdag om inte annat och få ytterligare sjukintyg..

SF:29
HB:115
bebisens hjärta: 152


Danni har nu åkt iväg för att spela fotboll, så jag är ensam med bebis tills kl halv nio ungefär sen kommer han tillbaka. då ska vi mysa i soffan lite extra eftersom han börjar sent imorgon så kan vi vara uppe lite längre :) hehe. Min fina fotbollskille.

V29.


På torsdag går vi in i V30. Kan ni tänka er? Då är det bara 10 veckor kvar, men han är välkommen från v 36 :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0