Tisdag morgon

Godmorgon. Nu har vi dragit oss i sängen och älskligen har nu åkt till jobbet. Han jobbar ända till kl 20 ikväll och det är så tråkigt. Men vi får roa oss så gott de går :) Sitter och kollar på "Efter tio med Malo" det diskuterar om barnvakt till bebisar. De tycker att man ska skaffa barnvakt tidigt. - Jag vet inte alls vad jag tycker om det, lite svårt att svara på nu. Tiden får utvisa men jag tror inte att jag vill lämna ifrån mig en 6veckors bebis..

Dagens att göra
-Städa
-Vika tvätt
-Fika med Denise
-Laga mat

Sen så är vila ett måste, annars vet jag hur ont jag kommer att ha i slutet av dagen.. Men annars känner jag mig mycket piggare idag än tidigare. Vi hoppas det håller i sig. Även fast ja vet att det kommer att smälla till igen. Inte idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0