Sjukskriven

Var hos läkaren idag på MVC, är nu sjukskriven 100% fram till förlossningen. Men jag vet inte, jag gillar inte att bara vara hemma. Känner mig som en samhällsbov.. Äh, kan inte tänka så men jag hatar det! Finns tyvärr inte mkt man kan göra då njurar, rygg och foglossning ej vill ge med sig. Då är det lika bra att vila annars kommer det aldrig att fungera. Men jag kan endå inte sluta tänka på det. Vad ska nu arbetet säga? Ååååh :( men jag måste tänka på mig och bebis först och främst nu! Foglossningen börjar sakta men säkert ta över, de gör så ont att ja ibland inte kan ställa mig upp. AJ! Nu hoppas vi sista tiden går fort så att lillen kan komma ut till oss. Vi längtar så ♥





Kan inte riktigt sätta ord på känslorna, det är så blandat och kanske är det därför det blir så jobbigt?
 Ska tänka positivt nu. Ny vecka idag. V 31. WIHOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0