Regnig tisdag

Så typiskt mig att sova till klokckan 12 när ja är hemma. Hela dagen är ju som bortblåst då. Jag måste lära mig ställa klockan och gå upp i tid, men samtidigt så känner jag att ja ska sova ut eftersom ja inte kommer att kunna göra det sen? Jaja, ibland kan man lyxa till det iaf. Idag har jag inga planer faktiskt, Ska tvätta lite kläder iaf. Men annars är det rent och snyggt hemma så det behöva inte göras iaf =) Vädret är ju väldigt tråkigt idag, så blir nog hemma iaf. regn o rusk.

Däremot skulle jag vilja köpa en bukett med fina blommor, för det finns inget finare än att ha färska blommor på bordet!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja, det är verkligen svårt att gissa sig till det! Men jag har på något vis bara 'känt' på mig att han kommer tidigare. För mig får han gärna kika ut runt vecka 37 & strax efter det. Barnmorskan sa idag att han har börjat fixera sig, vet inte riktigt när dom kan göra det - har hört lite olika, men det känns ju skönt att veta om det om han behagar att kika ut :)

2011-10-18 @ 12:55:08
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Therese

Spännande med ditt gissningsdatum :P varken BM lr läkarna på förlossningen säger att det blir 2012.. Tills sambons förvåning som gärna tar ett januaribarn =P



2011-10-18 @ 14:03:51
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0