Myskväll

I onsdags hade jag och hjärtat myskväll. Vi åt pesto fylld kycklingfile med rotfrukter och klyftpotatis och till efterätt vart det vaniljpanacotta med passionsfrukt. Sen Satt vi i soffa och kollade på film och bara tog det lungt. Bara vi två (och mini i magen såklart)

Igår var Danni ledig så vi var ute med hans föräldrar hela dagen, införskaffade dop present. Handlade lite till bebis och var på ikea och åt mat :) När vi kom hem var min kropp helt slut och ryggen värkte som bara den. Det gick inte ens att sova. Nu får ja sluta upp å vara ute och ränna runt på de där viset, min kropp klarar inte av det.. Undrar hur de ska gå att fara ut och handla julklappar sen...




Nu ska jag dansa med damsugaren.. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0