Kanelbullens dag!

Här hemma håller jag för fullt på att baka bullar. Såg nyss att degen jäst så mkt så att de ligger en massa på bordet också, inte bara i bunken.. hehe. Det ska bli gott med en bulle och lite mjölk sen :)
 Liten i magen har haft en lugn dag idag, ja gillar de inte alls för jag blir alltid så orolig. Han rör sig lite titt som tätt, men inte som han brukar. Däremot så har foglossningen tagit över.. välkommen du också! Åh vill njuta lite nu av att vara gravid, de är inte så länge kvar ♥

Här om dagen köpte vi en "klädhäst" till liten, jag älskar att pyssla med alla hans fina saker. Måste också säga att ja avskyr inlägg utan bilder, så här kommer en gammal bild på mig. Hemma hos min mormor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0