Havrebollar

Denna dag har de pratats en massa bebis och förlossninge med mickis. syster kom också förbi me lilla emilia :) och hon e alltid glad. mosters fina prinsessa! Vi bakade lite havrebollar som ja varit sugen på i flera dagar så nu finns de massor i kylen. Nu är jag helt slut och ska vila lite innan ja tar fram damsugaren och hjärtat kommer hem.


Tänk att det är 8veckor kvar, av 40? jag kan nästan inte förstå det. Så nära men endå så långt bort? 63dagar kvar till beräknat förlossningsdatum. Åh vad ja längtar!!  ♥








Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för att du tog dig tiden. =) Visst alla barn är mirakel. Men i vårt fall där allt trotsar mot "lagen" med alla fel jag har, så är de banne mig ett mirakel i min mage.



Ja tänk, 8 veckor kvar.. Jag tänkte iförr går: OM älsklingen kommer 1-2 veckor tidigare än planerat så är de ju bara 6-7 veckor kvar....... =) börjar bli nervös

2011-10-26 @ 17:41:35
URL: http://uncompleted.blogg.se/
Postat av: Hanna - med Mini i magen

Hej! Tack för din kommentar:) Ja, det går verkligen superfort just nu! Veckorna bara springer förbi. Förstår att det går lite segare för dig som är på upploppet! Inte mycket kvar ju. Gud vad roligt att äntligen få se vem som ligger i magen :) Är du nervös inför förlossningen? Jag har precis börjat läsa om den i min gravidbok för det har känts så himla långt bort!

2011-10-26 @ 17:45:31
URL: http://hjn.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hoppas allt går som det ska för dig nu då och att du slipper vänta på beslut ifrån dom =) Annars får du ringa & skynda på dom, det brukar hjälpa =)



Mmmwh! Smarrigt med havrebollar! Visst är det kul hur man bara kan bli så SJUKT jäkla sugen på något speciellt när man är gravid, och oftast konstiga saker =S

2011-10-26 @ 21:19:51
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0