Det är du som gör det möjligt ♥

Denna människa alltså.. Han har varit med mig på sjukhuset 2 nätter i rad utan nästan någon sömn alls. åk och jobbat tidigt på morgonen, fixat så att någon är hemma med mig. Kommer hem igen och tar hand om mig. Jag ser på han hur trött han är, men han kämpar. Mitt underbara hjärta! Nu ligger han och vilar, han är värd det alla gånger. Han är så stark hela tiden och jag är så stolt över honom. ♥

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om honom. Om allt han gör för mig och bebis. Han har aldrig någonsin tänkt på sig själv i första hand, aldrig! Han e den bästa som finns. Och jag ser hur lycklig och förväntansfull han är. Han längtar precis lika mycket som jag om inte ännu mer efter våran son. När han går runt och testkör vagnen varje kväll, han pratar med bebis och pussar på magen. Han handlar saker till oss allihopp och är bara för bäst.
Jag är så glad och tacksam över att ha honom i mitt liv. Inga ord kan förklara, tack älskling tack!

Vad hade jag gjort utan dig min älskade? Vi två föralltid. Oändlig kärlek sen första dagen! ♥



Aldrig utan dig, inte en endaste dag. Jag älskar dig något otroligt världens vackraste. Snart har vi vårat kärleksbarn hos oss. Ingen kan vara lyckligare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0