Tisdag

Hallå hallå! Jag har verkligen varit så dålig på att blogga den senaste tiden. Tror det har med att ja inte heller fotat något att göra? Det är ju som sagt jätte tråkigt att blogga utan bilder. Men men here we go again! Igårkväll var sussi över på fika, det var jätte mysigt. Var länge sen vi träffades, och det blir tyvärr inte så ofta heller då båda har fullt upp med sitt. Ska försöka bli ändring på det.

Min fina Sussi:



Hon tyckte iaf att en baby shower skulle vara något. Men jag avskyr att anordna saker och få presenter. Men man kan ju ha som en liten babyshower utan presenter? Äh, jag vet inte? Men så klart det vore trevligt.

ska ni ha babyshower?


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag funderar på att ha en babyshower, men gillar heller inte att få presenter =/ Gud.. Jag vet inte ja..

2011-11-02 @ 11:21:24
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0