Tisdag

Dagen spenderades först en stund hemma hos mig med Mickis. Sedan i Kista med Evelina. Inhandlade en present till Lollos lilla bebis Victor som idag är 4 dagar :) Sen blev det lite linnen och ett par mjukisar till mig själv. Tänkte slänga in senaste bilderna på magen. Var iof 1 vecka sen dom togs men jag är alltis lite sen med bilderna här :)

Detta var V 34+0 (Alltså v 35)

haha ja skrattar alltid när ja kollar på tjockismagen och min hållning.. sexy!



Och att jag har svullnat upp som en ballong överallt är inget att sticka under stolen med... jag ser ut som en ballong


Kommentarer
Postat av: carro

du ser sååå vacker ut mitt hjärta! När jag är frisk så mste vi ses!!



I LOVE YOU

2011-11-22 @ 21:54:35
URL: http://carolinebrantsberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0