Strumpisar

Har varit i jakobsbergs centrum en kortis med syster idag. Köpte strumpor till liten, hade inte ett enda par.  Det är en sak ja inte tänk alls på.
 Sen har jag bara overall i strl 62 som minst, tycker ni ja ska köpa en mindre? Eller är det onödigt? Snälla hjälp mig tycker det är jätte svårt med alla dessa storlekar och vad man ska ha med till bb för size? 
Nu är jag hemma och ligger i soffan. har sån fruktansvärd värk i mage och under. Blir till att vila idag igen. Så tråkigt att ha så ont. men ska till BM imorgon. hoppas allt ser bra ut :)



Har också köpt en present till pappan i familjen, på söndag är de fars dag. Det får vi inte glömma!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Äntligen har jag hittat hit ;) jag som hade 3st som jag lånade ut:( förvisso en rosa haha! OM du ska köpa en ny så köp stl 56,62 kanske är lite stort men det är svårt i säga beroende på hur liten/stor han är!? Jag kanske hinner få hem dom två andra slipper ni köpa :) jag har en vit stl50 och en brunbjörn i stl56! Om ni vill ha be Danni säga till Omar o ta med sig till jobbet :D

2011-11-09 @ 23:22:07
Postat av: Nadia

Jag köpte också strl 62 först, och insåg att den nog skulle vara för stor. Så jag med min beslutsångest handlade en i strl 50 & 56 med, men jag skulle tippa på att du behöver en i alla fall i strl 56 - sen är det svårt, för du vet väl inte hur stor han beräknas vara?

2011-11-10 @ 10:13:21
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Therese

haha både jag o nadia är hos dig =) FL samlas på bloggarna istället för i forumen. =)



Jag gjorde som nadia, köpte i 62 samt en till i storleken över, men insåg att bebis kanske drunkar ungefär, så jag skaffade mig i 56 åxå beroende på hur stor bebis kommer vara. jag valde en tunnare o en tjockare beroende på klädval under o väder ute samt, bilåk eller vagnligg ungefär..



jag är en esån som gärna har ett plagg för mkt än för lite, därav mina val.

kläm o känn lite på overaller i 56 så kommer du säkerligen fram till ett perfekt val för er.

2011-11-10 @ 10:28:03
URL: http://uncompleted.blogg.se/
Postat av: Alexandra svarar

Ja jessica, jag hörde det! hur gick de till? Ja som trodde de bara var folk ja inte kände som läste ;)

äh ja köper en overall. hittar dock ingen ja gillar :( tips tack!! :)

2011-11-10 @ 18:18:39
URL: http://tvablirtredecember.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha så nu ligger du bland alla andra bloggar jag läser :) fick en länk av yster min :D jag har inga bra tips :( jag hade ju dom där (gulliga haha) björnoverallerna :P kolla hm, fast dom har nog mest björnisar. Lindex o sen kapphal dom har iaf haft mysiga fina utan öron ;) kraaam

2011-11-10 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0