Rum för en prins

Vi håller på att pyssla och fixa i lillens rum. var nyss och beställde tapet, och köpte en fönsterbräda.. Som såklart var för liten så att D är på väg för att byta den nu.

sneak peak på tapeten vi ska ha i hans rum. De blir inte en hel vägg utan något annorlunda, hoppas tapeten kommer imorgon så kan jag visa er resultatet redan i helgen! Detta kommer bli så bra! :)



Jag tidigare idag, var hungrig så jag svalde en fotboll.. eller?



ska fortsätta fixa nu. Vi hörs senare ikväll eller imorgon. Så glad att Danni är ledig fram tills måndag!! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Om du går in på kategorin shopping på min blogg så ser du ett litet urval av overallerna jag har. =)



Skrev just en kommentar på din bild du la upp på FL.. =D

2011-11-10 @ 18:52:57
URL: http://uncompleted.blogg.se/
Postat av: Therese

ja de stämmer =))

2011-11-10 @ 21:10:35
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0