Måndag

Dagen har spenderats med en av mina bästa vänner Johanna hemma hos oss. Vi ses tyvärr inte så ofta då hon har flyttat iväg en bit och arbetar konstant. Men idag kunde vi äntligen ses!

Just nu sitter jag nersjunken i soffan efter en brakmiddag och har tänt ljus, köpte två tidningar idag också som ja ska läsa i lugn och ro tillsammans med mitt hallonbladste. Det är så skönt, inte ett ljud hörs utan allt är stilla och lugnt. klappar på lillen ibland så svarar han med en liten rumpa eller annan kroppsdel. Tyst komunikation när den är som bäst. Mamma älskar dig redan mest av allt skrutt ♥



Nu ska jag åter till mina tidningar. Önskar er alla en trevlig kväll. Kram!


Kommentarer
Postat av: Therese

Får man börja dricka hallonbladste redan? Står ju överallt från och med vecka 35+.. Hmm, ska nog luska lite mer i de där, för mitt står o väntar till Lördag =)

2011-11-15 @ 09:42:31
URL: http://uncompleted.blogg.se/
Postat av: Nadia

Haha! Känner jag mig själv så kommer jag nog skrika efter EDA med - men kan ju alltid drömma om en någorlunda bra smärta som man kan hantera :D

2011-11-15 @ 09:46:50
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Therese

Läste på min förpackning (hallonbladste) från o med vecka 34 stog de jööööö! :D tänk så knäpp jag e! Nu vet jag vad jag ska dricka efter frukosten nu =))

2011-11-15 @ 10:14:15
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0