I-landsproblem..

Då var de ju det att min sambo älskar att fynda saker på blocket. Oftast lyckas han, eller ja nästan alltid. Men denna gången vet jag faktiskt inte vad jag tycker? Vi har länge letat efter något slags skåp att ställa i vardagsrummet. Så han hittade detta och de verkade perfekt. (vi mätte aldrig väggen, trots att vi hade mått på skåpet) Skåpet står nu här hemma i vårat VITA hem. Nästan allt är vitt. Och jag älskar det! Men detta skåp är antikt, och vi tänkte måla det men nu vet jag inte om jag vill? Kanske förstörs det? Sen till de största problemet.. Skpåpet är jätte högt! Hela 1,35m och det gillar jag verkligen inte. Vet inte vad vi ska göra nu. skåpet är verkligen jättefint men lite väl stort och högt i min smak. Vad tycker ni? Ska vi måla det eller ej? Gör vi de inte så passar de inte in här, samtidigt som de kanske förstör? Blä vad jobbigt. Riktiga Ilandsproblem?


Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja, det hoppas jag med! Var så förbannad igår så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.



Skåpet är SUPER snyggt sådär, enligt min smak - jag hade nog inte målat det, gör inget föräns ni vet säkert, lätt att man ångrar sig då :)

2011-11-17 @ 08:57:39
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hade inte målat om det där fina skåpet! Jättefint precis som det är. Fin kontrast också mot allt det andra vita/ljusa.

2011-11-17 @ 15:19:09
Postat av: caroline

Hjärtats vad kul det är att läsa din blogg verkligen! Tycker inte heller att skåpet ska målas. Det blir jätte fint till allt vit. Ha det så ett tag och tröttnar ni så målar ni sen. Love

2011-11-18 @ 08:40:12
URL: http://carolinebrantsberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0