Torsdag

Natten var hemsk. Kunde inte sova överhuvudtaget. Upp kl 7 för ett besök hos BM. Allt såg bra ut :)
Nästa tid är inbokad den 5januari, men barnmorskan trodde absolut inte vi skulle ses då. Hoppas inte!!

När jag kom hem va jag otroligt trött och la mig i sängen igen. Vaknade kl 13. Bra jobbat. Har ätit lite ägg och bacon och nu väntar ja bara på att hjärtat ska komma hem. Ikväll ska vi till svärisarna på middag.

En bild på mig från Midsommar iår.



Behöver ja säga att ja inte städade garderoben igår? Nej ja tänkte väl. Ja gör de en annan dag :D


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

jobbigt att inte kunna sova!

2011-12-22 @ 14:38:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sanna - Mamma till Isabella

Sv: Haha nej det är för att vi inte är klara ännu. Men nu under julen är Rikard långledig så vi hoppas kunna få ordning på en del grejer här hemma. Bland annat ska lister upp och Bellas rum börja göras iordning. :)



Vad kul att det är så nära nu. Måste kännas oerhört spännande. Minns själv när jag var där hihi. ;)

2011-12-22 @ 15:08:18
URL: http://saaanna.blogg.se/
Postat av: Therese - Väntar en liten Dec-11

5 Januari är en grym dag! Bästa dagen på året näst efter det datumet som Piggelin kommer. =)



Då fyller jag åååår! Så klart du inte ska till BM då, du ska äta tårta hos mig :D

2011-12-22 @ 19:28:19
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0