Promenad

Med min prins


Kommentarer
Postat av: Nadia

Var inte så säker på det :P Jag hade INGA som helst känningar innan heller. Natten till måndag vaknade jag vid ett av lite molbärk/mensvärk som vart lite kraftigare och höll i sig till på morgonen för att sedan avta helt runt 9. Under förvärkarna kunde jag spela wordfeud, ligga på soffan & fokusera på annat.



På måndag kväll runt 19.30 kom dom tillbaka & vid 21 var dom faktiskt rätt jobbiga, grät några skvättar och åkte in till fl. Öppen 1 cm och fick åka hem med en sovdos. Så skönt har jag ALDRIG sovit i hela mitt liv tror jag ! Kände inte mkt alls på tisdag morgon och levde som vanligt. Vid 17 på em kom värkarna tillbaka och proppen gick. Nu var dom helt annorlunda i styrka och jag var tvungen att andas mig igenom dom nu. Stängde av helt, slappnade

2011-12-26 @ 14:59:10
Postat av: Anonym

Av i hela kroppen och bara andades. Nu tänkte jag banne mig inte åka in igen föräns det var dags på riktigt. Så jag fokusera på värkarna när dom kom och försökte sysselsätta mig med dator, film m.m. Provade tens och den var helt värdelös med sladdar och skit överallt som hänger och far. Det som hjälpte lite var en varm vetekudde. Min sambo bäddade upp mig i soffan med frukt, dricka, godis, data & film och jag sa att han skulle gå o lägga sig för att samla krafter ifall att vi skulle behöva åka in. Sagt och gjort och runt 00 på tisdag natten till onsdag så åkte vi in för då gjorde dom ont!!!! Det gick att andas fortfarande igenom dom men något smärystillande behövde jag för att klara det i flera timmar. Kom in och var öppen 3 cm och utplånad tapp - nu kör vi tänkte jag! Vart då inskrivna och redo :) Så jag hade inte alls egentligen några speciella känningar föräns söndag/måndag och onsdag kväll är han född :)

2011-12-26 @ 15:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0