Pankisarna fick liv i mig

Om de inte vore för att ja fick ett sådant enormt sug efter pannkakor hade ja legat kvar där ja låg. Men suget var så starkt så jag var tvungen att ställa mig vid spisen. Passade på att dra ett varv med snabelsugen när jag endå var i farten. Så nu är alla damråttor också borta. Wihoo.

Dom ska vara knapriga, stekta i massa smör annars äre inget å ha!



Finns kvar några i kylen, tänkte spara dom till min kära man som är på jobbet. Om inte suget tar över igen. Då kan ja tyvärr inte göra så mkt. Men jag tror inte de kommer, Inte idag.


Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja, men du stackare har det inte så lätt heller! Synd att vi inte bodde närmre varandra så hade vi kunnat promenera tillsammans & få dom sista dagarna att gå lite snabbare nu på sluttampen!

2011-12-16 @ 10:27:45
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Nadia

Ja det får vi verkligen göra =) Med våra små bebispojkar :D MYS!

2011-12-16 @ 10:39:47
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0