Måndag

Måndag och 9 dagar kvar till BF. 9 dagar. Minns när de var 50 och jag tyckte de var sååå nära. Undra när bebis behagar att kika ut till värdlen egentligen. Just nu känns de som han trivs väldigt bra där inne, känner ingenting. Ja tycker det är lite spännande att inte veta :) För snart e han här, hur som helst!

Vet inte vad ja ska göra idag. Städa lite kanske. Saknar mitt hjärta som är på jobbet extra mkt idag. Min prins ♥

Funderar på om man ska köpa lite nappar till bebis, har nämligen inte köpt några ännu. Någon som har tips på bra napps? :)


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag har inte heller känt något, föräns inatt! KÄnde lite lite som en strålande känsla i höger ben igår fm/em - men inte alls så jag tänkte på det.



Nu har det dock lugnat ner sig här..

2011-12-19 @ 11:56:40
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Miss Cutiepie

12 dagar kvar här.. Hoppas bebis stannar i magen över jul iaf :) Lycka till med allt!

Postat av: melissam

Åhh va mysigt att han snart är här=),, Kan berätta när Mio kom till världen,, jag hade inga känningar alls,, allt va som vanligt,, gick och la mig och pang 30min efter jag somnat så vakna jag med 5min mellan värkarna haha,, så de kan verkligen komma när som=)

2011-12-20 @ 10:01:41
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör era egna till prinsen namnnappar.se de gjorde jag till Charleen :) hoppas ryggvärken släpper, skönt med bad va :P?

2011-12-20 @ 22:09:16
Postat av: Josefina

Mam's prematurnappar! Dom är bäst i början även om man inte får ett för tidigt fött barn :)

2011-12-22 @ 08:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0