Måndag

Har sovit till 11.30 idag. Skönt. Har endå inte så mkt aktiviteter på agendan just nu. Blir mest att vara hemma och vila.
Det finns inte mkt jag orkar med just nu. Gör ja något måste ja sätta mig ner och vila efter bara några minuter. Ja känner mig så tung otymplig och klar med att vara gravid. GE MIG VÄRKAR! Men som sagt, 16 dagar kvar till BF så att de lär ju tyvärr dröja ett tag. Men man kan ju alltid önska iaf.



Ska väl fortsätta med att bara sitta här i soffan och göra ingenting.. Så tråkigt. Kan någon aktivera mig? :)


Kommentarer
Postat av: Nadia

Inte alls =/ Vaknade med ett extremt illamående! Inte roligt nu längre.. Bara krämpor (skönt att få klaga av sig lite) - Vill ha bebis nu nu nu!

2011-12-12 @ 14:38:44
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0