Lördag

Nersjunken i soffan som vanligt. För slö för att ens orka göra frukost. Men måste göra det snart.

Ikväll ska jag hem till några vänner där de är "christmas coktail party" för mig blir det läsk.
Danni är på personalfest med jobbet men stannar inte så länge. Tack o lov.
Vore väl typiskt om vattnet skulle gå ikväll, bara för att han ska dricka några öl. Yes! De är min tur det..

Ska över till mamma och hjälpa henne med lussebullarna också. Hon e ingen höjdare på bakning :D haha.



Lill älsklingens saker är iaf nerpackade.. Man vet aldrig vad som kan hända.





Kommentarer
Postat av: Terre

Den overallen samt amningskudden (?) har jag med =) Vi har bra smak!



Färdknäppen är nyss gjord så nu väntar man med spänning, fick lite extra molvärk så det kanske bidrog till något iaf =)



Jag? Nej, DU är fin!

2011-12-03 @ 13:54:03
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0