Julskinka

Efter de senaste inägget la jag mig i sängen. Jag somnade och vaknade strax efter 14. Hur kan man sova så mkt? Nu kommer snart hjärtat hem. Jag ska tända lite ljus, skära upp julskinka och duka ett litet bord med massa gott. Mysigt!
Igår skrev vi också ett litet brev till förlossningspersonalen. Eller de vart mest bara punkter på våra önskemål. Det är nära nu, riktigt nära! De kan hända när som helst. Men de kan också dröja några veckor.. jag hoppas på de förstnämnda! Samtidigt som ja skulle bli glad över att få en januaripojke. Känns bättre på något sätt. Vi får la si hur de blir :)



Två är snart 3 ♥


Kommentarer
Postat av: Nadia

Tydligen så är illamående/kräkningar tecken på att förlossningen närmar sig! Terre berättade det (uncompleted.blogg.se) - även halsbränna & foglossning - så nu kan vi bara hoppas på att det drar igång!

2011-12-12 @ 15:20:51
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Pau

Att du sover så mycket Är för du laddar upp inför förlossningen!!:) du har alla tecken<3

2011-12-13 @ 11:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0