Liten har blivit stor

På tisdag blir Mio hela 7 månader. Han har blivit så stor!
Nu kryper han för fulla muggar och ställer sig upp längs möblerna. (läskigt tycker ja) han ramlar ju minst 1 gång om dagen. Busungen. Han har också börjat få sova i sitt eget rum om nätterna, och de har funkar jätte bra hittilis. De är ja som har svårare att somna, är ju så vad att se honom i sin säng i vårat rum. Men men, detta verkar funka bättre för honom. Ja vänjer mig :)
Nu ligger han och sover middag och senare ska vi röra oss mot Älvsjö och hem till min allra äldsta och bästa vän ♥
 
Några timmar gammal / snart 7 mån
 
Min älskade kille som jag älskar mest av allt på denna jord!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0